blue goose: imatge de marca / brand identity

català / english

Un bon producte, però sense identitat visual. Era el problema de Blue Goose, una empresa canadenca de menjar organic i natural especialitzada en vedella, pollastre i peix. El 2012, coincidint amb el seu 20è aniversari, van encarregar la tasca a l’agència Sid Lee, que es va associar amb l’il·lustrador Ben Kwok. I basant-se en la filosofia de la marca (si tu cuides la teva terra i animals, ells tindran cura de tu) van crear les imatges que teniu a continuació. El resultat? Es van multiplicar les botigues, i van créixer també els seus seguidors a les xarxes socials.

A good product but no brand identity. This was the Blue Goose’s problem, a canadian organic and natural food company that specializes in beef, chicken and fish products. In 2012, after 20 years operating, they asked Sid Lee to develop the new brand identity and packaging. The agency partnered with illustrator Ben Kwok and they both took Blue Goose’s philosophy that “if you look after your land and animals, they will look after you” to get the new design. What about the result?  The brand generated consumers interest: it grew in stores, and the brand’s social presence also grew from zero to more than 2.400 Facebook fans in less than 9 months.

bluegoose ads

bluegoose5



bluegoosecow

bluegoose ads1

bluegoosegallina

bluegoose4
bluegoose6

bluegoose2



bluegoosepackaging bluegoosenugget

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s