Enciams i pastanagues als terrats de Brooklyn

Jo també m’he apuntat a fer un hort urbà. Bé, més aviat, de balcó…en realitat de finestra on hi toca molt el sol. Serà perquè és la moda, però a mi sempre m’ha agradat, això. I – ho creieu o no – ja hi tinc alls, pebrots i algunes herbes aromàtiques! Un gran èxit des del meu petit punt de vista, però res comparat amb el que han posat en marxa un grup de pagesos de Nova York, que conreen l’hort més gran del món situat en un terrat! És el Brooklyn Grange i ara hi han afegit apicultura. Durant els mesos d’estiu es pot visitar, també hi fan classes… Però mentre no arriba el dia del viatge, ens conformarem amb el trailer d’un documental que parla del projecte i que ha viatjat ja per un grapat de festivals:

 

Anuncis

Deixa un comentari

